Gruppträning

Vägen till bättre hälsa och ett bättre liv
För alla aktuella pass – se våra träningsscheman.

BROMÖLLA
afrodance

AFRO DANCE

Dansa till rytmen av afrikanska trummor. Träna din kondition genom enkla, stora och kraftfulla rörelser. Upplev träningsglädje genom rytmen i musiken och rörelserna.

bodybalance

BODYBALANCE

En blandning av yoga, tai chi och pilates. Kontrollerad andning, koncentration och en noggrant strukturerad serie med rörelser och poser till härlig musik ger dig flexibilitet, balans och styrka och gör att du känner dig centrerad och harmonisk.

body combat

BODYCOMBAT

Med tekniker från karate, taekwondo, capoeira, boxning och muay thai utmanar du en fantasimotståndare. Samtidigt förbrukar du massor av energi, blir skickligare, starkare och får ett större självförtroende.

bodypump

BODYPUMP

Här jobbar du med skivstång och viktplattor. Du tränar upp styrka och uthållighet i hela kroppen på ett enkelt, utmanande och framförallt roligt sätt.

BOX

Box är en klass för alla, inspirerad av boxning och kampsport. Du lär dig slag och sparktekniker och får träna kondition, styrka, explosivitet, smidighet, koordination, kroppskontroll samtidigt som du finslipar teknikerna som grundas i boxning, thaiboxning mm.

cirkelträning

CIRKELTRÄNING

Stationsträning med fokus på både styrka och kondition. Kroppen utmanas med hjälp av redskap och egen kroppsvikt. Rolig och effektiv träning i grupp.

core

CORE

Övningarna är funktionella, framtagna och sammansatta för att stärka din kropp, ge dig en bättre hållning och hjälpa dig klara vardagen bättre.

danzy junior

DANCY JUNIOR 8-10 ÅR

Välkomna till Danzy Junior 8-10år! Här kommer vi mestadels dansa hela lektionen, lägger fokus på dansen där vi blandar olika dansstilar. Vi bryter av dansen emellanåt och leker roliga lekar, vi kommer på avslutningen ha en uppvisningsshow.

Danzy Kids

DANCY KIDS 5-7 ÅR

Välkomna till Danzy Kidz 5-7år! Här ligger fokus på dansen och blandar lektionen med mycket lek och bus! I slutet av terminen har vi en uppvisningsshow. För mer information & bokning ring 0709725606 / 0456-22520.

familjefys

FAMILJEFYS

Familjefys är fyspasset som bjuder in både barn och vuxna att träna tillsammans i vår queenax. Passet riktar sig till barn 6-13 år och är upplagt i cirkelform där vi jobbar i par. Vuxna deltagare behöver ett aktivt träningskort. Barn går kostnadsfritt tillsammans med betalande vuxen.

funktionell Cirkelträning

FUNKTIONELL CIRKEL

Här tränar vi styrka, rörlighet, balans och bålträning. Detta gör vi med övningar som aktiverar många olika muskler samtidigt genom enkla men effektiva övningar, både med hjälp av egen kroppsvikt och redskap. Denna träningsform passar alla och ger dig en bättre hållning samt hjälper dig klara vardagen bättre.

hoist Cirkel

HOIST CIRKEL

junior fys

JUNIORFYS

Juniorfys är ett fartfyllt träningspass för barn i åldern 7-13år, upplägget är lätt att följa, vi jobbar i cirkel till peppande musik. Träningen är allsidig med fokus uthållighet såsom att hänga, dra, hoppa mm. Vi jobbar i vår unika queenax där övningarna alltid blir utmanande men framförallt roliga!

På juniorfys tränar barnen utan sina föräldrar, men ensamt blir det aldrig då vi jobbar ihop som ett team.

mobility

MOBILITY

Mobility är ett 30 minuters pass där du tränar flexibilitet, stabilitet och kroppskontroll. Rörlighetsövningar som kommer att mjukna upp din kropp. Under passet tränar vi på att bli smidiga, balans, rörlighet och grundläggande övningar så som knäböj, olika core övningar mm.

Vi tränar i vår queenax och använder vår kroppsvikt, förbättra din teknik, flexibilitet samtidigt som du blir rörligare för varje gång.

RPM

Les Mills RPM är ett förkoreograferad, enkel, rolig och effektiv cykelträning inomhus där du cyklar till rytmen av kraftfull musik. Ge dig ut i cykelterrängen över utmanande backar och berg, fartfyllda raksträckor samt pulshöjande intervaller som får dig att sprinta över mållinjen.

senior hoist

SENIOR HOIST

Stationspass med våra nya hoist maskiner i gymmet. Maskiner som följer kroppens rörelse utan en brytningspunkt, skonsammare träning för hela kroppen. Du kan enkelt anpassa din ansträngning efter egen förmåga.

senior träning

SENIOR TRÄNING

Senior Cirkel tränar vi i en cirkel. Funktionell och varierad styrke- och konditionsträning. Här är träningen varierad och vi tränar med vikter, gummiband, egen kroppsvikt mm. Du kan enkelt anpassa din ansträngning efter egen förmåga.

shbam

SH´BAM

Det här är klassen för dig som vill svettas, dansa och ha kul. Dansa till den hetaste musiken just nu och kom i form på ett roligt och effektivt sätt! Klassen bygger på enkla heta moves till listettor och remixade gamla favoriter – helt enkelt det perfekta sättet att komma i form och samtidigt låta din inre stjärna lysa.

shape up

SHAPE UP

Ett grundläggande styrkepass för hela kroppen. Vi använder oss av vår egen kroppsvikt, viktplattor och gummiband. Ett enklare pass där du tränar hela kroppen på ett effektivt och skonsamt sätt. Övningarna är funktionella för hela kroppen med fokus på mage/rygg. Shape up passar alla!

spinning

SPINNING

Upplägget är lätt att följa, musiken inspirerande och du kan enkelt anpassa träningen till din nivå. Oavsett upplägg kommer du garanterat känna svetten lacka och få pulsen att slå.

Du kan även välja att använda vårt pulssystem (activio). Med hjälp av detta systemet kan du enkelt se din puls, procent av maxpuls och din intensitetsnivå projicerat på storskärm framför dig under hela passet.

spinning express

SPINNING/EXPRESS

Spinning/express är ett pulsbaserat express pass på 30 minuter. Du kan enkelt anpassa intervallerna och passet efter din förmåga.

step mix

STEP MIX

Här varvas konditionsträning med effektiv styrka. I konditionstopparna finner du enkla steg upp och ner på en stepbräda. I styrkedelen använder du egna kroppen och gummiband.

stronger

STRONGER

Träningen är enkel och effektiv med hjälp av skivstång och lösa viktplattor. Du väljer själv vilken belastning du vill jobba med. Drivande musik och tydliga instruktioner, övningarna ger dig styrkeuthållighet för hela kroppen. Om du tränar stronger regelbundet kommer du känna av alla fördelarna som passet ger. Och du kommer garanterat bli starkare!

tone

TONE

LES MILLS TONE™ ger dig den optimala blandningen av styrka, kondition och bålträning, en komplett träning på 45 minuter. Den utmanande blandningen av utfall, knäböj, funktionell träning och övningar med gummiband hjälper dig att höja pulsen och ta din träning till nästa nivå. LES MILLS TONE™ har ett brett utbud av alternativ som tillgodoser alla träningsnivåer, vilket gör att du kan mäta dina framsteg och känna att du lyckas.

FLEXIBILITY

Flexibility är ett 40 minuters pass där du tränar flexibilitet, mobilitet, rörlighet, kroppskontroll och core. Övningar som är inspirerade från yoga mm. Under passet tränar vi upp vår rörlighet, balans och stärker upp vår bål.

attack

BODYATTACK

BODYATTACK är ett sportinspirerat konditionsträningspass som utmanar din styrka och uthållighet. Det är ett högintensivt intervallpass där atletiska rörelser kombineras med styrke- och stabilitetsövningar. Dynamiska rörelser och pulshöjande musik motiverar dig från start till slut.

vattengympa

VATTENGYMPA

Vattengympa är i Bromölla Simhall.

Har du några frågor?

Tveka inte att ta kontakt. Fyll i formuläret nedan: