Gruppträning

Vägen till bättre hälsa och ett bättre liv
För alla aktuella pass – se våra träningsscheman.

OLOFSTRÖM
core

CORE

Övningarna är funktionella, framtagna och sammansatta för att stärka din kropp, ge dig en bättre hållning och hjälpa dig klara vardagen bättre.

core pilatesboll

CORE/PILATESBOLL

Core/Pilatesboll är en mycket funktionell träningsform där hela kroppen tränas med hjälp av den klassiska träningsformen pilates. I detta pass tränas hela kroppen, även om stort fokus ligger på coremuskulaturen.

DANCE FITNESS

Dance fitness är en dansinspirerad klass med fokus på rytmik och glädje! Där vi till olika rytmer skakar höfter, rör oss till musiken och får massor med träningsglädje. Du tränar kondition och koordination i en mix av blandade dansformer och musik blandat med enkla koreografier till de senaste hitsen.

hoist Cirkel

HOIST CIRKEL

Stationspass med våra nya hoist maskiner i gymmet. Maskiner som följer kroppens rörelse utan en brytningspunkt, skonsammare träning för hela kroppen.

PULS

Puls är högintensiv träning för ökad kondition, muskeltillväxt och fettförbränning. Vi kommer jobba i cirkelträningsformat ett pass som är utmanade för hela kroppen. Du kommer garanterat få svetten att lacka och bli startare! Välkomna till höstens nyhet.

skivstang

SKIVSTÅNG

Träningen är enkel & effektiv med hjälp av skivstång, drivande musik och tydliga instruktörer. Viken du använder anpassar du efter dig själv. Du kan använda enbart stångens vikt eller något kilo, till att lägga på avsevärt antal kilo. Uthållighetsträning för hela kroppen!

spinning

SPINNING

Upplägget är lätt att följa, musiken inspirerande och du kan enkelt anpassa träningen till din nivå. Oavsett upplägg kommer du garanterat känna svetten lacka och få pulsen att slå.

Du kan även välja att använda vårt pulssystem (activio). Med hjälp av detta systemet kan du enkelt se din puls, procent av maxpuls och din intensitetsnivå projicerat på storskärm framför dig under hela passet.

spinning express

SPINNING/EXPRESS

Spinning/express är ett pulsbaserat express pass på 30 minuter. Du kan enkelt anpassa intervallerna och passet efter din förmåga.

shape up

TRX KETTLEBELLS

Ett kombinerat pass där vi jobbar med Trx-band och kettlebells.

FLEXIBILITY

Flexibility är ett 40 minuters pass där du tränar flexibilitet, mobilitet, rörlighet, kroppskontroll och core. Övningar som är inspirerade från yoga mm. Under passet tränar vi upp vår rörlighet, balans och stärker upp vår bål.

Har du några frågor?

Tveka inte att ta kontakt. Fyll i formuläret nedan: